Fika inte i puckelpisten.

Jaha, då var typ den här dagens slut. Sista träningen med e-gruppen idag inför tvälningen i helgen. det ska bli kul att se hur snabba de faktiskt är. Skolan idag var rätt slapp och det är den imorgon med. En och en halv lektion är det som gäller sen blir det heeeeeeelg! I och för sig blir min helg itne så vild, ska vara i Nordmaling tjugo över åtta på lördag och tjugo över sju på söndagen såååå.. Aja, det är smällar man får ta.

Nu ska jag berätta om ett av mina största problem i livet (myt men ack, så jobbigt problem). När jag cyklar hem från skolan är allt frid och fröjd. Jag har väskan med datorn på pakethållaren och jackan i cykelkorgen. (Eftersom jag är typ resistent mot kyla... eller nåt). Husnyckeln brukar ligga i väskan yttre fack. Problemet kommer när jag kört upp på parkeringen och precis har parkerat min cykel. Jag inser då hur jävla kissnödig jag är! Då börjar allting krånga. Cykelnyckeln krånglar, väskan hr fastnat så jag lyckas välta hela cykeln, nycklarna ska upp ur väskan samtidigt tappar jag matkort och tamponger på trappen, ytterdörren krånglar och tillslut när jag kommer innanför dörren är jag så jävla kissnödig att det är raka vägen in på toa, med skor, jacka (om jag har den på mig) och allt. Det är knappt ens så att jag hinner stänga dörren. Det här lilla problemet uppkommer minst två gånger i veckan, extremt störande.

Det var dagens visdom.

Kommentarer
Postat av: Emmy

asså dte är alltid den! HHHH vittanch när man kommer hem då börjar man typ slappna av så bilr det alltid KRISEN!!

2009-02-05 @ 22:15:07
URL: http://tymme.blogg.se/
Postat av: Emmy

asså dte är alltid den! HHHH vittanch när man kommer hem då börjar man typ slappna av så bilr det alltid KRISEN!!

2009-02-05 @ 22:15:32
URL: http://tymme.blogg.se/
Postat av: f

jodu, det där känner jag igen!!! hahah inte najs

2009-02-07 @ 14:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0