Feel the rain.

Om man skriver inlägg hela tiden en hel dag, hamnar man på listan "mest aktiva" då? Jag bara undrar liksom, vad som krävs. Om man bara kan kötta inlägg liksom eller om man ska kommentera osv. Nog filosoferat om det. Jag är rätt trött nu, ska väl sova men jag har sovmorgon imorgon så det är inte ett måste. Det är dock väldigt synd om min pappa, han ska in tll jobbet om sisådär en, två timmar. Han är jour idag och dem skulle skicka ner någon från Skellefteå som han måste in och kolla på. Dessutom sög dem på transporten så det skulle ta lite extra tid. Men det är ju sånt som ingår i jobbet liksom så det är väl smällar man får ta. Jag tror det var det sista för idag. God natt och vi titta gärna förbi imorgon. ;)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag tror du måste skriva många inlägg på flera dagar!

2009-02-22 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0