Falling apart.



jag orkar inte naturkunskap!!!!! Jag har prov imorgon och frågan är hur det kommer gå. Aja, mamma och pappa får hjälpa mig ikväll. Leker lite med photoshop istället, det är lite roligare. Lunchen idag intogs på Droskan, grönsakspannkaka. Det var rätt gott faktiskt. Förresten skrev jag igår att vi såg Die Welle på idun igår med tyskan? Det gjorde vi iallafall. Det är samma handling som i The wave men den är tysk och mycket nyare. Dessutom mer brutal men den var jävligt bra iallafall. Jag trodde att det skulle komma ett nytt avsnitt av 90210 igår men ack så fel jag hade. Det var lite synd eftersom jag hade sett fram emot det. Aja, ska fortsätta med nk:n eller kanske med ps?

Kommentarer
Postat av: Emmy

det var ingen lugn stämning i denna bild asså!

2009-02-19 @ 15:45:05
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0