(F) (U) (C) (K)

Åh jävla religionsskit! Jag skulle behöva en fet jävla godispåse just nu eftersom jag lär ju sitta med den här skiten ett tag. Fyfan vad jag ahtar mig själv just nu! Varför har jag inte tagit vara på tiden????!!!? Aja, jag får väl skylla mig själv!

Jag har fått en anonym kommentar på mitt förra inlägg om att det var orutti (orutinerat) av lärarna att göra så att eleverna är taggade på att gå ut. Jag håller inte med där. det här var ändå lite vad jag behövde. Det är väl bara bra att ha något att se fram emot. Det gör en ju mer motiverad om man har något som väntar efter studenten än om man inte vet vad man ska göra sen? Det blir lite mer som att man vet vad man kämpar för. Det är iallafall vad jag tycker. Nu ska jag återvända till min religionsuppgift. *poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0