En kyss innan du går.

Jag har kommit på en sak. I alla romantiska filmer, dramatiska serier osv. somnar kärleksparen tät ihopslingrade och det ser bekvämt och naturligt ut och båda somnar lyckligt leende (typ). Verkligheten är ju inte alls så. Sanningen är den att de nätter jag tillbringar med Oskar sover jag alltid dåligt. Kanske för att vi har 105 cm sängar men i natt till exempel när vi skulle sova höll Oskar om mig och det var ju jättemysigt i sådär fem minuter sen blev det obekvämt. Något som gjorde detta till ett riktigt problemet var att Oskar somnade på dessa fem minuter (han somnar alltid dirr) och där låg jag och kunde inte somna. Det slutade med att jag fick väcka honom för att kunna lägga mig på ett bättre sätt. Hur ofta händer det på film? Jag är nog helt enkelt självständig när jag sover och det är ju bra, eller?

Kommentarer
Postat av: Emmy

Du får vänta tills han börjar putta ur dig ur sängen hehe!!

2009-02-15 @ 22:32:04
URL: http://tymme.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha. Jag är som du där tror jag. Man behöver ju sitt space liksom :)

2009-02-17 @ 20:08:09
Postat av: vicky

haha. Jag är som du där tror jag. Man behöver ju sitt space liksom :)

2009-02-17 @ 20:08:34
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0