Do you remember when we first met?

Jaha, då hade man skrivit ett inlägg i onödan eftersom dator fick adhd som vanligt. Min kväll har tillbringats framför topmodel (i och för sig endast mellan åtta och nio men ändå). Analeigh är min favorit, hon är söt. Jag gillad Elinas utseende men hon åkte ju ut i förra avsnittet. McKey som är kvar i tävlingen tycker jag inte om. Av någon anledning stör jag mig på hennes personlighet. Aja, nog om det.

Skolan idag började med idrott vilket innebar gym på gamlia. Bröst och biceps stod på schemat. Jag tar numera 40 kg i bänkpress 3*8, jävligt nice faktiskt. Dessutom körde jag biceps med 10kgs-vikterna. Visserligen bara 3*4 men man måste ju börja någonstans. Har varit fast på 8 kg länge nu så det var dags. Iallafall, efter det blev det lunch på droskan och sedan religion, engelska och naturkunskap. Det hände inget anmärkningsvärt förutom att Oskar armbågade Viktor på bollarna så han dog i typ tio minuter. Annars har det varit en ganska tråkig dag faktiskt.

I morse blev jag förresten inspirerad av det fina vädert så jag tog mig faktiskt tid och fotograferade lite innan skolan. Lyckades få en bil som jag faktiskt blev nöjd med. Jag har inte hunnit redigera något men den är helt okej ändå.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Aha oj vad gald jag blir! Det är så roligt när man får reda på vilka som läser ens blogg :) jo men det flyter på väldigt långsamt dock.. hur är umeå då?

2009-02-10 @ 21:49:11
URL: http://sofiesoderman.blogg.se/
Postat av: Emmy

Näääe fyy faan filken nicebild!! ååååh nice nice nice!!

2009-02-11 @ 09:36:58
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0