Do you know?

Nu har jag lekt lite med bloggdesignen men jag är inte riktigt färdig än. Får se vad jag hittar på med den. ;) Iallafall, det blev en promenad ner på stan med pappa efter lunchen idag. Vi skulle gå på fotohörnan men det var stängt eftersom det är någon fotomässa i Göteborg som ägarna förmodligen är på. Pappa gick iallafall till Äpplet för att lyssna på jazz och jag gick till Clas Ohlsson och köpte hörlurar som jag kan träna med. Vill ju inte träna med mina wesc-hörlurar, känns rätt dumt liksom. Nu blir det iallafall bodypump och sedan crosstrainer. (Jag har lärt mig namnet på mongomaskinerna!!!)

Kommentarer
Postat av: F

haha i knoow, älskar mina strumpor <3

haha HS = Sanna Rönnlunds smeknamn (HarrySanna)

och E.L är ju såklart Emmy Larsson :D :P

2009-02-21 @ 15:56:05
URL: http://fabulousfay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0