Chicken invaders.

Dags för ett inlägg kände jag. Snart bär det av till simhallen för att träna små barn och för att sedan träna själv. Just nu är jag rätt less, geografiuppgiften går inte så bra men jag jobbar på det iallafall. Annars är det franska som är prio idag, måste repetera den lilla pjäsen för att glänsa lite imorgon.

Idag hade vi först nk, jag var typ färdig med min uppgift så jag spelade Chicken invaders, sen blev det lunch som intogs på Balder. Yes tänkte vi, det finns både kyckligfiléer och korvgryta, men sjukt vad ägda vi blev eftersom allt smakade skit. Till och med pizzan, hur fan kan man misslyckas med panpizza med ost. Inte för att jag åt den men både Ronja och Daniel klagade och Daniel äter alltid pizza. Iallafall, efter lunchen blev det engelska. Dagens lektion innebar en uppstyrning av engelskundervisningen och en planering inför blocket de kommande tre veckorna. Jag hann spela lite chicken invaders också sedan var det dags för föreläsning. Det var en kille som pratade om Umeå kulturhuvudstadsgrejen och det var faktiskt riktigt roligt! Efter det blev det chicken invaders och gott folk, jag har klarat ut det spelet! Så jävla kung, det är mer än 100 banor och jag fick det hemliga vapnet i slutet! Det var dagens höjdpunkt vill jag lov och säga. Sen gick jag hem eftersom Lars var hemma med sjukt barn, sen dess har jag inte pluggat som jag borde men det är en helt annan sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0