Bang bang.



Ursäkta den dåliga uppdateringen idag. Jag har nu på kvällen pluggat religion och bakat semlor. Det blev alltså ingen träning idag men vafan, orka träna på fettisdagen hehe. Jag har iallafall tillbringat några timmar med att titta på solresor för i sommar. Först försökte jag tagga upp mamma och pappa på att vi skulle till Kuba. Det gick bra i början och så hittade jag ett ganska nice hotell till ett helt okej pris men sen visade det sig att pappa har konferans i Berlin den 21-24 juni. Det betyder att vi skulle behöva ha våran semester efter det vilket minskar mina chanser ytterligare att få ett bra sommarjobb. Just nu lutar det mer åt att jag och mamma åker till Grekland veckan efter att skolan har slutat istället men vi ser väl vad det blir. Nu ska jag sova. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det där för bild?

2009-02-24 @ 23:21:12
Postat av: Emmy

öjjj nu lugnar du ner dig med utlandet du får allt ta och packa ner mig hallå!!

2009-02-25 @ 14:57:34
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0