Baby, don't hurt me.

Igår blev det pump på eftermiddagen som planerat. Jag la på lite igen, den här gången på ben och på rygg. Höll på att dö på rygg men på ben borde jag orka mer. Får se hur jag gör nästa gång. Kvällen i sig blev rätt tidig. Började med att jag gjorde middag hemma, kycklingspett och klyftpotatis och så kom Oskar hit och åt. Sedan slöade vi, åt glass och tittade på kvateret skatan. Sen gick vi och la oss runt elva. Jävligt skönt msåte jag säga.

I morse vaknade ganska tidigt men låg och drog oss till nio. Då blev det frukost och jag hjälpte Oskar med hans hemprov i matte innan jag drog på spinning. Det är typ allt jag har gjort idag, nu är det franska som gäller. Jag funderar dock på att härma Alva och dra ett pass bodybalance innan simskolan, skulle vara grymt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0