Another day.

God morgon.. eller nåt!

Sitter hemma just nu och har precis ätit frukost. Ska snart göra mig i ordning för skolan. Usch, den här veckan har vi Nk igen och det är ju så tråkigt. Aja, jag har ju iallafall ett block mindre den här veckan och det är ju skönt. Sitter vid mammas dfator just nu för jag var tvungen att skrivs ut en sak och framför datorn finns tre fönster där solen lyser in, rakt i ögonen. Man får typ sitta och huka sig för att man ska se något. En sånhär dag vill man egentligen ha solglasögon men det känns fel att ha det till vardags på vintern. Aja, nu ska jag bestämma outfit för idag, hehe.

Kommentarer
Postat av: Emmy

solbrillor är altid vääärde!!! det är DET jag vet!!

2009-02-02 @ 11:11:42
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0