Alla vill till himlen men få vill ju dö.

Sent första inlägg men bättre sent än aldrig, right? Just nu har jag religion och jag orkar verkligen inte. Jag måste fan ta tag i mig själv. Den här uppgiften ska in på fredag. Aja, jag gör den senare............. I morse var det iallafall idrott, bolllekar. Det var rätt kul men ändå jobbigt. Sen sög vårat lag på den första leken, tror de andra vann med typ 10-1. Huvudsaken är väl att man har kul, eller? Ikväll funderar jag på om jag ska på bodypump och aerobic dance. Får se hur det blir med det, jag skulle lika gärna kunna stanna hemma och baka semlor, hehe.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Fettis dag!! :P

2009-02-24 @ 20:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0