Nattens händelser.

Nu är jag hemma efter lite simskolejobb på iksu. Igår kväll var jag iallafall hemma hos Oskar. Hans mamma fyllde år och jag blev bjuden på sjukt god middag. Sen sov jag där och Oskar var som vanligt sjuk i huvudet i sömnen. Jag vaknar liksom mitt i natten och han tittar på mig och pratar sitt konstiga språk som han brukar göra i sömnen. Tänk er typ en blandning mellan norska, danska och svenska. Iallfall och helt plötsligt säger han:
- Har du sett där uppe?
- Vad där uppe?
- Men, asså här du sett där uppe?
- Men vad?
Då reser sig människan upp ur sängen och spänner sina biceps och säger:
- Kolla här!

Han kommeri nte ihåg det men försöker skylla på att han säkert var vaken och drev med mig men jag tror inte det. Han la sig nämligen direkt ner i sängen igen och sedan på en gång, vaknar han, reser sig upp och går på toa.

När jag berättade det här för honom idag frågade han om jag skulle skriva det på min blogg, vilket var självklart att jag skulle. Sånt här är liksom till för att andra ska få veta det. Han är söt, min älskling, hehe.

Kommentarer
Postat av: O

Jag var vaken!

2009-04-05 @ 22:18:10
Postat av: Anonym

han har ju inga muskler iofs meeeen.

2009-04-06 @ 08:56:19
Postat av: Emmy

HAHAHAHAHAH sååå sjuuutk vääärt HAHAHAHAH ÅSKERT!!! KUUNG!!

2009-04-06 @ 11:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0