Du måste va sjuuuuk, sjuk, sjuk, sjuk.

Jag är hemma idag. Har sovit sjukt dåligt det senaste nätterna. Det kan iofs bero på att jag är sjuk och vägrar ta alverdon. Hehe, jag har en liten grej mot medeciner, tar aldrig något i onödan så jag härdar i stället. Dessutom har jag bara åkt på en rejäl förkylning,det går att överleva utan piller. Oskar hatar mig för att resonera så. Egentligen är jag emot att vara hemma från skolan när jag är sjuk, isf är det inte för min skull utan för alla andras skull. (Undantag; magsjuka) Men det kan också ha att göra med att jag aldrig blir ordentligt sjuk. Har nästan aldrig haft feber i hela mitt liv. Jag brukar mest få förkylningar eller magsjuka, hehe. Anledningen till att jag stannar hemma idag är mest för att lite sömn och förkylning är en extra dålig blandning.

Kommentarer
Postat av: O.

hehe alveRdon

2009-04-02 @ 13:11:50
Postat av: Emmy

SKÖÖÖNT! jag unnar dig fett mkt!!

2009-04-02 @ 13:29:34
Postat av: c

Är inte heller så mycket för det där med mediciner! Men imorse innan mitt pass så tog jag en fet alvedon och blandade en energidrink, det höll tills passet var slut iallafall! ;) En kris-lösning, haha..

Krya på dig!!

2009-04-02 @ 18:45:07
Postat av: O

hehe alveRdon.

2009-04-04 @ 18:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0