Here I go again.

Jag såg förrestem Mamma Mia-filmen igår. Den var inte alls lika bra som jag hade förväntat mig men jag har också svårt för vissa musik filmer. Moulin Rouge är skitbra men där är musiken invävd i handlingen men i Mamma Mia blev det mest konstigt när de började sjunga istället för an konversera. När jag vande mig vid det blev det iallafall en helt okej film.

Idag har jag haft E-gruppsträning och jag ska snart iväg igen för att träna Pers två teknikgrupper. Sen blir det nog lite mys, stickning och så ska jag försöka hinna med att sätta upp lite julsaker i mitt rum. Får se också om jag hittar några extrabatterier så att jag kan få igång kameran. Glömde en sladd till laddaren i Schweiz.....

Ge mig min laddarsladd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0