You are my king.


Jag blev sugen på att sticka lite.

Sitter hemma just nu och ska snart duscha och sedan börja med maten. I morse skulle jag och Helga till Vännäs och åka lite skidor. Helga har ett par nya som hon ville testa och eftersom middagsberget bara ligger en halvtimme bort bestämde vi oss för att åka dit. När vi kom fram hade takboxen fryst men vi hade tur, det fanns låsspray i bilen. Sedan gick vi för att köpa liftkort men vi hade bara kort vilket dem inte tog så det slutade med att vi snyltade ett åk för att Helga skulle få testa sina skidor och sedan åkte vi hem igen. Det var dagens äventyr, efter det har jag varit på IKSU och kört ett bröst- och ryggpass. Ska slänga mig i duschen nu.

Kommentarer
Postat av: Emmy

nääääe vääärdet att snyylta :D

2008-12-21 @ 22:32:51
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0