White Christmas.


Äntligen en bild man kan relatera till årstiden.

Jag blev lycklig i morse. Först och främst fick jag sova ut och vakna av mig själv vilket var sjukt skönt och sedan när jag springer upp för trappan är det helt vitt ute. Det har ju kommit över en dm snö i natt och det ser ut som om vi får en vit jul ändå till slut. Dagen har iallafall börjat med lite julbak. Jag har gjort kola och lagt i papper med rött snöre runt sen har jag slagit in lite julklappar och städat. Har bara tagit en liten paus, ska fortsätta snart. I eftermiddag blir det träning med Sofia och ikväll blir det lilla julafton med Clara och Maria. Där har ni dagens planer.

Kommentarer
Postat av: Emmy

jjjaaaa dte är underbart med snööö!!

2008-12-22 @ 18:24:24
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0