The last day.



Haha just nu skiter jag rätt mycket i vad jag lägger ut för bilder. Den här är iallafall tagen i Norrtälje i november då det var asmycket snö där. Tyvärr har de ingen kvar. Iallafall, idag har jag pluggat ihjäl mig men jag har iallafall lämnat in både företagsekonomin och historian/samhällen. Känns sjukt skönt eftersom deadline är imorgon (eller egentligen idag) men vem vill plugga på nyårsafton. Imorgon blir det iallafall middag med några här hemma sedan får vi se vart vi drar, har ganska lösa planer men det blir nog nice. Igår var förresten skittrevligt med hela närmsta släkten på mammas sida. Morfar verkade tycka om det också vilket var huvudsaken och nu har hela den halvan av släkten träffat min Oskar, haha. Nu ska jag läsa lite ur Breaking dawm innan jag somnar. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Yeees nu har han bara dan andra halvan kvar asså :D

2008-12-31 @ 00:46:29
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0