Splash!


Ursäkta mina bilder som inte passar till det jag skriver om men jag tycker inlägg blir så tråkiga utan bilder.

Kvällen har tillbringats hos Sofia med pepprkaksbak och film. Vi såg P.S I love you. I vanliga fall när man ser en sorlig film så gråter man i slutet för det är oftas där det blir hemskt eller när någon dör. Jag grät seriöst igenom hela filmen! Fyfan, jag vet inte vad jag skulle göra om nån av de jag älskar skulle dö men det är något jag får upptäcka när det händer. "Den dagen, den sorgen" som man brukar säga, höhö.

Ja, förresten, gårdagskvällen har jag inte skrivit om. Den var riktigt trevlig faktiskt. KM gick bra, 3 på 50 fjäril (av 4 men det blev en medalj iallafall haha) och en sekund över mitt pers. från simtiden så det är godkännt. Vi åt tacos och hade prisutdelning. Jag och Jessica fick en blomma för att vi är tränare. Sen gick jag, Larsson och Jessica hem till Peter där det blev chill med lite simmarfolk. Dem skulle ut så det var bara en förfest men efter det drog jag vidare och träffade Oskar, Viktor, Daniel och hans kompisar ut på promenad. Jag gick hem efter sådär nån timme. Jävligt skön kväll blev det iallafall!

Nu är det sängen som gäller!

Kommentarer
Postat av: Emmy

mkt mkt mkt trevlig kväll måste jag säga att det vcar!!

2008-12-22 @ 18:23:26
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0