Shopping.


Kofta från MQ, sunshine och tröja från Dress&Demin, Humör.


Vit tröja med tryck, lindex, två baströjor från H&M och ett par lång träningsbyxor från InterSport, nike.


En svart, lång kofta från stadium, warp.

Här har ni mina inköp, tre av plaggen är köpta på rea. Det är alltid så när det är rea, man hittar andra fina kläder för fullpris istället! Aja, jag behövde iallafall lite nya kläder men nu borde jag rensa min garderob istället och desstuom inhandla nya jeans. Humörtröjan slapp min plånbok lida för. Jag fick ju ett presentkort på varfritt plagg av mamma och pappa i julklapp så det blev den tröjan som jag har drägglat över ett tag.

Kommentarer
Postat av: Emmy

HAAHAHAH du är lurad på¨färgen på den sista för den ser BRUN ut intte svart! men det kanske bara är bilden eller är du gamm färg blind!

2008-12-29 @ 13:14:46
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0