Not that good.



Tog lite jullov från bloggen. (Vi skyller på det). Dagarna sen julafton har rullat på. Juldagen blev tv-mys hemma hos Oskar och på kvällen blev det middag där med hans mamma och pappa och hans systrar och deras pojkvänner, satsigt eller vad? Nä men det var trevligt måste jag säga. På annandag var jag en snabbis på stan och sen kom Martin, min morbror från Österrike, upp med sin familj. Igår kom Christian, min andra morbror, och hans familj upp. Idag har jag chillat runt lite på D&D, intersport och strömpilen. Ikväll kommer Eva hem från Norge för en liten snabbvisit. Anledningen till att alla kommer upp till Umeå nu samtidigt är att min morfar fyller 80 år imorgon så det ska firas! Där har ni min uppdatering på de senaste dagarna, snart kommer även ett inlägg med mina senaste inköp.

Kommentarer
Postat av: Emmy

jullovarrn det är det du är!! Gratta din morfar ordentligt det är inte varje dag någon fyller 80!

2008-12-29 @ 13:12:53
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0