Merry Christmas.

GOD JUL!!!!!!!



Jag hade inte tänkt skriva något inlägg på julafton men nu har jag tid över så det blir ett ändå. Alla julklappar är öppnade, underhållningen är slut och alla är dömätta efter dagens ätande, precis som det ska vara helt enkelt. Eva saknas dock men henne har vi pratat med i telefon och jag har ju fått min julklapp från henne och hon har fått min. Dessutom kommer hon hem den 29 så då får jag träffa henne!!!

Julklapparna i år bestod iallafall av en massa olika saker, bl a en pilatesboll och en bok om pilates, ett armband och ett par örhängen, ett underställ, presentkort på ett valfritt plagg, 1000 kronor i bidrag till en mini-dator, linser, en miniplatttång, säsongmuminmuggen för i vinter, kiss&bajsmobilstrumpor osv. Sjukt bra julklappar i år måste jag säga! Hur har eran julafton varit?

Kommentarer
Postat av: Emmy

Min var helt ok!

2008-12-25 @ 15:45:44
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0