Lights will guide you.

Ett upplyst träd vid Gamlia.

Jag cyklar förbi det här trädet varje gång jag cyklar hemifrån till simhallen och det slår mig varje gång hur fint det här trädet är. På dagen ser det ut som vilket träd som helst men när det är mörkt ute glittrar hela trädet i guld. Jag förstår inte hur man har gjort det med fint är det iallafall. Sjukt många gånger har jag åkt förbi och tänkt att jag ska fota det och i lördags gjorde jag det men batterierna på kameran tog slut efter tre bilder så det hade kunnat bli en bättre bild om jag hade haft mer batterier och mer tid. Iallafall, jag tror inte att jag har skrivit att jag inte kommer fira jul hemma på Berghem i år utan det blir i Täfteå i morfars hus. Kommer förmodligen åka hem på kvällen men det känns ändå konstigt att inte fira jul hemma helt och hållet men det blir nog bra!


Kommentarer
Postat av: Emmy

jag såååg det där träääääddet mkt mkt mkt fiint!

2008-12-22 @ 18:25:29
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0