Jul, jul, strålande jul.

Åh, julen är bland det mysigaste som finns. Jag trivs verkligen i mitt rum nu som är nystädat med en adventsstake och en liten julgran. Jag har hunnit både att göra knäck och baka lussebullar. Dessutom hjälpte jag pappa att välja julbild för i år också. Vi är fortfarande sådär pinsamma att vi skickar en bild på oss alla tre systrarna till våra nära och kära men jag gillar det! Annars det bästa jag vet med julen är att klura ut vad jag ska ge bort för något. När man har kommit på något bra blir man så nöjd och sen har man det roligaste kvar, att slå in paketen!

Här har ni en liten förtitt på familjen Keseks julbild 2008.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Trevligt av rangen att skika ut en bild sådär!

2008-12-02 @ 15:23:33
URL: http://tymme.blogg.se/
Postat av: Helga

Visst blir det den?? Den är jättefin ju!

2008-12-03 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0