I'm sorry.


Wakeboard i somras i Täfteå.

Sorry för den dåliga, eller obefintliga uppdateringen igår. Lördagen bestod av E-gruppsträning, tre timmars spinning, mys hos Oskar för en avslutning av kvällen hemma hos Clara med henne och Maria. Dagen idag består av plugg, plugg åter plugg och lite simskola, yey!

Jag kan förresten bara upplysa om att jag och Oskar åker till Åre på torsdag. De har 60 cm snödjup där och har redan öppnat 10 backar och det kommer blir fler till helgen! Jag är taggad för årets skidsäsongsstart!

Kommentarer
Postat av: Emmy

åååååh blir jag sugen eller blir jag sugen! och SNOWBOARD blir jag sugen eller sugen det är ju fan helt sjuuukt!!

2008-12-07 @ 23:05:47
URL: http://tymme.blogg.se/
Postat av: Evs

De har typ bästa säsongsstarten på många år enligt de rapporter jag fått från folket i Åre... Det blir nog kalasans!

2008-12-08 @ 23:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0