I'm like a child.


Ganska dålig bild egentligen men jag älskar hur julgranskulorna hänger ner.

Imorgon är det julafton. Det är sjukt vad tiden har gått fort. Jag och Helga har lagt våra julklappar under granen men imorgon kommer vi behöva plocka ihop dem igen för vi ska ju fira jul i Täfteå. Men man måste ju ha julklappar under granen, eller hur?

Igår var det lilla julafton med Clara och Maria och dessutom fick jag Sofias julklapp så jag har redan fått och öppnat fem julklappar i år. Av Clara fick jag en grå halsduk och ett halsband, av Maria fick jag en liten bodybutter, en duschtvål och en skubbsvamp från bodyshop och av Sofia fick jag två muggar.

Det roliga med i år när det gäller julklappar är att jag har ingen aning om vad jag får! Jag brukar ändå ha lite koll och vissa saker brukar jag till och med vara med och köpa men just nu har jag faktiskt ingen aning vilket känns bara kul.

Är det förresten bara i vår familj som man öppnar julklapparna efter Kalle Anka?

Kommentarer
Postat av: alva

vi öppnar också efter kalle anka! =)

2008-12-24 @ 22:23:15
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jaaaa dte ärbara ni i hela världen och alva då men hallå man sparar ju det bästa till sist juu!!

2008-12-25 @ 15:44:43
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0