I'm back.



Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här men jag har bara inte kännt för det. Dessutom blev det inga bilder i Åre, var så jävla kallt så jag var inte sugen på att ta med kameran. Veckan har flytit på, har gått i skolan som vanligt och igår fick jag äntligen jullov. Tyvärr har jag en historia/samhällsuppgift, en företagekonomiuppgift och massa matte att räkna på lovet men ändå!

Skolavslutningen igår var inte alls lika rolig som avslutningarna brukar vara. Det var bara massa julspel, lite sånger på olika språk och fika. Lärarna gjorde inget roligt den här gången vilket de har gjort tidigare julavslutning. Oskar, Viktor, Ivar, Tim och Mikaela var i allafall höjdpunkten. Viktor är så grym på att sjunga! Något som också kastade en liten mörk skugga på skolavslutningen i år var att Janne slutade. Vi har haft honom i ett år nu för han har varit vikarie för diverse lärare men nu är alla tillbaka igen så nu har han slutat. Han fick iallafall en skapligt mäktig avtackning. Alla elever reste sig upp och applåderade, helt sjukt! Aja, det var iallafall extremt roligt att ha honom som lärare.

Nu ska jag göra lite core-träning med en träningsdvd. Ikväll blir det km sen kanske simmarparty. Peter bjöd in mig i morse, får se om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Emmy

du orkade och det var sååå sjuukt treeevligt!

2008-12-21 @ 22:30:00
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0