I will kiss you every day I can.


Jag och Oskar i hans stuga i somras.

Folk blir chockade över att vi har varit tillsammans i tre år. Jag har fått frågan om jag inte får lite ångest. Svaret är nej. Det finns inget att ha ångest för. Jag har världens finaste kille och jag menar det verkligen.

Förlåt för dålig uppdatering idag. Har bara inte orkat skriva något. Blev en lugn kväll hemma. Ska har E-gruppsträning 10 imorgon och vi ett blir det förhoppningsvis spinning 3 timmar. Nu ska jag kolla på senaste avsnitten av "How I meet your mother", världens bästa serie.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Sjukaste jag har asså ingen aning om vad how i met your mother handlar om jag blädrar alltid förbi det!

2008-12-07 @ 00:53:33
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0