I dreaming of a white christmas.


Eva i Schweiz.

Har samhällskunskap nu, sjukt tråkig uppgift och jag orkar inte göra något. Det är en G-uppgift så det får gå som det går. I helgen blir det mycket plugg men jag ska hinna med lite Clara och Maria och lite Oskar också. Sen är planen att gå på spinningpass tre timmar på lördag. Får se om jag orkar och om jag lyckas få någon biljett.

Jag blir förresten sjukt irriterad. Man ska tänka på miljön och inte köra/åka bil men ändå prioriteras inte cykelvägarna när det gäller att ploga och skrapa. Jag håller allverligt på att dö varje morgon, i måndags höll jag på att flyga över styret! Tack och lov har jag iallafall vinterdäck så det är lite stabilare men ändå. Kan Umeå kommun prioritera att ploga och skrapa cykelvägarna i Umeå?!

Kommentarer
Postat av: Emmy

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ jag vill åka SNOWBOARD duuu förstår inte hur sugen jag är det fins ingen hejd!!!

2008-12-04 @ 16:59:28
URL: http://tymme.blogg.se/
Postat av: alva

du har jävligt rätt i det! har inte tänkt på det innan, nu åker jag buss istället (som förövrigt kostar billions) för att jag inte kan cykla, det tar forever!

2008-12-04 @ 18:49:49
URL: http://alvva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0