Give me some cold.


Snöööööööööööö.

Är så less på skitvädret som härjar i Umeå just nu men det är iallafall inte grönt... än! Fast det stod i tidningen att det ska bli minusgrader. Jag hoppas på det även om det betyder att jag kommer dö när jag cyklar men det är smällar man får ta, right?

Har iallafall kommit hem från gymmet. Jag och Eva har dödat våra ben, jag har liksom redan ont i rumpan. Det är smärta som väntar imorgon! Vi har iallafall konstaterat att Evas balans skulle behöva tränas upp, min med men den är ändå hyfsad.

Imorgon väntar en debatt på samhällskunskapen, en seg genomgång på naturkunskapen och flumm på tyskan sen är dagen slut! Jag älskar fredagar just för att jag slutar alltid senast kvart över tolv och det kommer jag göra varje fredag tills jag går ut gymnasiet. Nu ska jag slå in lite julklappar!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Assså är jag nådligt taggad på att åka snowboard nu eller NÄÄÄÄÄE jag skulle inte trroo det jag ärrr något såå sinnes brutalt himelskt taggad att det inte ens fins någon heeejd!!

2008-12-05 @ 11:14:47
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0