Do you remember?



Haha helt sjukt. Jag sov hemma hos Oskar i natt och han är rätt rolig när han sover. Först och främst rör han väldigt mycket på sig. Det är sjukt jobbigt att sova i en 1,05 meters bred säng med honom. I Åre var han jävligt lugn, pratade aldrig eller gjorde något stört som han brukar men mitt i natten igår bara satte han sig upp och var på väg ur sängen. Jag frågade liksom vart han skulle och då tittade han bara på mig och sa "va?" som att han inte förstod vad jag sa över huvudtaget. Jag upprepade det två gånger och han sa "va?" båda gångerna sen skällde han ut mig lite grann och sen ba la han sig ner och sov. Helt störd kille men jag tycker om honom ändå!

Kommentarer
Postat av: Emmy

nääääe gör han det fortfarande HAHAHAH sååå sjuukt roligt!!

2008-12-21 @ 22:31:45
URL: http://tymme.blogg.se/
Postat av: O

haha muttpetra! :)

2008-12-22 @ 10:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0