All I want for christmas is you.


Bild från medecinarspexet som jag var på för några veckor sedan.

Ja, bilden föreställer en präst och en prinsessa från läkarstudenterna i Umeås uppsättning av prinsessan Aida. Jävligt roligt var det iallafall och jag känner han som spelar prästen. Just nu har jag iallafall engelska. Ska hålla ett engelskt tal nästa vecka.

Min dator dog ju förresten precis innan jag åkte till Schweiz. Datorkillen är borta hela veckan så jag kan inte lämna in den förrän nästa vecka. Därför tog jag pappas lill-dator idag, vet ni hur skönt det är? Den väger typ ingenting och är precis lagom stor. Är äckligt sugen på att köpa en egen.

Kommentarer
Postat av: Emmy

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA sååå sinnes sjuuukt roolig han såg ut! HAHAHAHAHAHAH (om det är en han)

2008-12-03 @ 20:13:55
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0