All I want for Christmas is you.


Åh, sommar och värme.

Det blir lite gamla bilder nu. Har inte hunnit fotograferat så mycket. Har en del i skolan och så men i helgen hade jag tänkt fota en del i Åre. Just idag när det regnade kände jag hur sugen jag är på att åka utomlands, till något varmt ställe fast egentligen vill jag bara att det ska snö och vara mysig julstämning här hemma.

Imorgon har jag sovmorgon till tolv, ganska skönt vill jag lova. Tänte börja med att sova ut ordentligt. Är klockan inte allt för mycket när jag vaknar kanske jag drar till IKSU en snabbis. Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. Skola och simskola, en helt vanlig måndag helt enkelt. Jag har iofs beställt hem linser nu när skidsäsongen börjar, det är liksom nice att se saker när man åker. Är ganska trött just nu så det blir nog sängen snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså åååååh jag vill också åka till åre när ska du ta med mig dit då???? och sommar assså vliekn underbar blandnig!!

2008-12-09 @ 22:04:51
Postat av: Emmy

Ååååh ÅRE och sommar!! åååhhh!! jag vill också åka till åre när ska du ta med mig???

2008-12-09 @ 22:05:28
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0